100 hely, amit meg KELL látogatnod Budapesten

Budapest, hiányzol!

Budapest, hiányzol!

1. Pados Pipi a Thököly út - Hungária körút kereszteződésénél

2014. november 23. - BP LOVER

Az első hely ami eszembe jut, s amit mindenkinek feltétlenül ki kell próbálnia, az a Pados Pipi a Thököly út és a Hungária körút kereszteződésénél. Évekig ott zabáltam, és sohasem jöttem rá, miért van két, egymásnak háttal fordított P betű a kirakaton, hát most az internet segített. Ők a Pados Pipi.

De mi ez a Pados Pipi? Hát ez:

pados-pipi.jpg

Na most be kell valljam, legutóbb, amikor arra jártam, épp felújították a Pados Pipit, az emlékeimben a húspult felett még nem voltak ott ezek a narancssárga táblák. A Pados Pipi, vagy ahogy mi ismertük "a hentes a Thököly-Hungária" sarkán ugyanis egy hentes, ahol jó áron lehet kapni mindenféle húsokat és kolbászokat. Az idősebb hentes nem lepődött meg, amikor kértem csirkefarhátat, meg velős csontot, ugyanis ő is azt szokta hazavinni a kutyának, én is azért ugrottam be hozzá. Emellett van felvágott és persze mindenféle húsok.

De mi a legnagyobb vonzereje ennek a helynek? Hát az, hogy amikor a hetes buszt várod a Zugló vasútállomás megállónál, még ott is érzed, hogy ezek ott át, az út másik oldalán, VALAMIT SÜTNEK! Be kell, hogy valljam, néha vettem a PP-ben húst is, de amiért beugrottam, az a bolt végében található lacikonyha volt. 1 szál véres hurka, 1 szál sült kolbi, 2-3 szelet kenyér és mustár, 700-800 forintért. Ha tudod, milyen érzés úgy bezabálni, hogy még 4 órával később is sült kolbászt büfögsz fel, akkor te már próbáltad Pados Pipiéket, vagy egy hasonló lacikonyhát.

Persze kapni náluk fapados hambit, meg rizses húst is, de ki az az állat, aki nem véres hurkát kér egy szál sült kolbival? Azzal a fűszeres kolbásszal, amit ha megeszel, utána 3 órán belül megiszol még 3 liter vizet, mert kívánja a leküldött husika?

Végül, hadd említsem meg volt főnököm is, aki valahol kint lakott a susnyásba Budapest körül és minden nap 2-2 órát utazott be és ki munkába, mert szerinte megérte agglomerációban lakni (szerintem meg anyád!). Na ő volt az, amikor épp egy jó véres hurkáról meséltem melóhelyen, aki azt mondta, hogy amikor csak Zuglóban jár, betol a Thököly-Hungária sarkán egy jó sültkolbit. Hamar megegyeztünk, hogy a Pados Pipiből csak úgy lehet kijönni, hogy a hasad simogatod, próbálsz nem szétrobbanni és eközben még mindig a szádban a jó sültkolbi-véres hurka kombó íze..

Pados Pipi (http://padospipi.hu/XIVker_Thokoly_uti_husuzlet_es_grill_etelbar.html)

GPS: 47.510700, 19.097606 

1046 Budapest, Thököly út 104.

pados-pipi.png

 

Csatlakozz hozzánk a Facebookon ide kattintva és szólunk, amikor kijön a következő bejegyzés!

A bejegyzés trackback címe:

https://budapesthianyzol.blog.hu/api/trackback/id/tr696924927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása